It is currently Wed Aug 12, 2020 6:18 am

Bonsseli ***EI KILTAAN***

Bonsseli ***EI KILTAAN***

Postby Bonsseli » Wed Sep 26, 2012 10:02 pm

Paladin hakemus

Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/r ... eli/simple
jos ei linkki toimi niin se johtuu siitä että olen jo migrannut serverille ja se ei vielä löydä charrua uudella serverillä

UI: http://imageshack.us/a/img407/5964/wows ... 213519.jpg
ei vielä ihan kaikki oo asennettu

Altteja:
Hunter: http://eu.battle.net/wow/en/character/r ... his/simple
Priest: http://eu.battle.net/wow/en/character/r ... kah/simple

Olen siis alottanut pelaamisen kyseisellä Palalla ja sillä raidannut ulduar ja alkuun ICC mutta sen jälkeen kilta tarvitsi enemmän ranged dps ni vaihdoin Priestiin jolla olen pelannut tähän asti mainina.

Ja Spekki on sitten mikä tarvitaan ja voin myös jatkaa pelaamista sPriestillä jos sille on enemmän tarvetta

Kiltahistoriaa

Aloitin WoW:in Bloodhoof-realmilla hordeilla vähän ennen WotLK:n ilmestymistä, jossa joinasimme muutaman kaverin kanssa Blood Cult kiltaan. Se yhdistyi jonkin ajan kuluttua Salvian kanssa ja sen jälkeen raidi aika jäi osalle aika lyhyeksi koska killassa oli tosiaan se +40 tyyppi joten vaihdoimme allu puolelle jossa joinasimme OMEGA kiltaan. Omegassa raidasimme ICC 25 11/12hc. Catan ilmestyttyä muutama irl kaveri jatkoi pelaamista Horde puolella jonne mekin sitten vaihdoimme takaisin ja perustimme oman killan GMMC. Tässä killassa vedimme BOT/BWD ja olimme hetken aikaa realmin parhaimmistoa kunne meidän luotto holy pala päätti lopettaa ja hiljaisella servulla ei oiken tahtonut korvausta löytyä, jonka jälkeen päätimme vaihtaa realmia kokonaan Ravencrestille. Siellä saimme spotit killasta Eversio jossa raidasimme DS ja saimme siellä 5/8hc alas jonka jälkeen alkoi kilta kuihtumaan että oli vain yksi raidipäivä viikossa jos sitäkään, joten aikamoni meistä piti tauon sen jälkeen. Nyt sitten Pandan ilmestymisen jälkeen etsin uutta kiltaa jossa voisin jatkaa raidaamista

Progress

Vanilla
En pelannut

TBC
En pelannut

WotLK
Naxx25 cleared
Ulduar25: cleared
TotC25: cleared
ICC25: 11/12hc
RS25: cleared

Cataclysm

BWD10: 4/6hc
BoT10: 1/5hc
TotFW10: 2/2
Firelands25: 6/7hc
DS10: 5/8hc

Nää kaikki bossit on siis kaadettu sinä aikana, kun content on ollut ajankohtainen.

Vaikkei minulla varsinaista hc-progress-kokemusta siis erityisemmin ole, olen kuitenkin raidannut suurinpiirtein koko ajan WotLK:sta asti ja aina pyrkinyt auttamaan kiltaani eteenpäin. Useimmissa killoissa olen ollut yksi luottopelaajista, yksi niistä, jotka auttavat kiltaa bossien läpi ja kantavat slackerit ja huonommat pelaajat contentin läpi. Kärsivällisyyttä, taitoa ja halua löytyy varmasti tarpeeksi myös kovemman killan tarpeisiin.

IRL

Olen 26-vuotias Hämeenlinnassa asuva työssä käyvä jannu. Työt eivät ole este raidaamiselle koska teen 1vuoro työtä (ainoastaan 2 viikkoa vuodessa olen iltavuorossa juuri näihin aikoihin vuodesta). Attendance on aina ollut 90-100%. Muita harrastuksiani ovat mm. dokailu ja League of Legends.

Kone & netti ym.

Konetta päivitellään aina tarvittaessa. WoW toimii smoothisti raideillakin: vain muutamassa bossissa on joskus ollut ongelmia, ja niissäkin fps-lagi on kestänyt enintään pari pullia tai vain osan fightista. Kone ei siis aiheuta ongelmia. Ms liikkuu yleensä 25-45 välillä, ja disconnecteja ei juurikaan ikinä esiinny. Mikki löytyy, ja osaan myös avata suuni, jos siihen on tarvetta. Ja authenticator löytyy puhelimesta.

Miksi juuri minä?

Olen kokenut Paladin pelaaja, mutta tunnen myös muutkin charrujeni classit ja specit suht hyvin. Raidien ulkopuolella tutustun taktiikoihin etukäteen ja potionit ym. consut löytyy aina raideilla. Olen aina ajoissa paikalla raidiaikaan (ellei jotain erittäin siirtämätöntä menoa tule eteen) --> attendance 99,9%. Jos en pääsekään ajoissa paikalle, ilmoitan siitä. Raidaushalua ja progressinhimoa löytyy.

Raideilla pyrin panostamaan aina vähintään 110%. En ota omia afkeja, en seiso tulessa tms. ja teen mahdollisimman hyvää työtä. Osaan ottaa kritiikkiä vastaan ja sellaista saatuani pyrin parantamaan. Myönnän virheeni, jos sellaisia olen tehnyt.

Pelaan pelikokemuksen, progressin, kavereiden ja hauskanpidon takia. Olen erittäin uskollinen killalle, sillä en mielelläni anna periksi tai luovuta kesken kaiken. Tykkään tehdä asioita killan hyväksi ja yritän muutenkin aina olla mahdollisimman paljon avuksi kiltalaisille.

Miksi juuri Karhun Kaatajat?

Kaikki mitä olen ennestään killasta kuullut, on ollut positiivista. Kiinnostavaa olisi päästä mukaan teidän meininkiin, sillä Karhun Kaatajilla vaikuttais oikeasti olevan potentiaalia hyviin raidi hetkiin.

Toivottavasti tämä apply nyt sitten olisi hieman parempi kuin se edellinen
Last edited by Bonsseli on Thu Sep 27, 2012 10:09 pm, edited 4 times in total.
Bonsseli

Re: Bonsseli

Postby Mordreth » Thu Sep 27, 2012 12:30 am

Hei Bonsseli,

En ole päättävässä asemassa killassa mutta näin kanssaraidaajana toivoisin hieman laajempaa applyä vaikka annetun pohjan täyttämisellä. Kaikki eivät toki ole mestareita kirjoittamaan esseitä, eikä se tärkein ominaisuus raidaajassa olekaan. Toivon kuitenkin parasta onnea hakemiseen. Todellinen osaaminen kuitenkin nähdään pelissä :)
“Not a perfect soul, I am perfecting. Not a human being, I am a human becoming.”
― Normandi Ellis, Awakening Osiris: The Egyptian Book of the Dead
Image
Mordreth

Postby sessi » Thu Sep 27, 2012 7:52 am

Meillä tuolla postaus Lue tämä ensin ja meillä on myös tuo pohja tosiaan missä on suht helppo kertoa perusasiat ilman turhia jorinoita. Vähän tulee panostaa hakemukseen kyllä, sillä kertoo se jo pikkasin ihmisen halusta tulla mukaan keijoilemaan kanssamme.

- Sessuli

ps. eiköhän dance päätä :D
Image
sessi

Postby Archadian » Thu Sep 27, 2012 8:18 am

Killassa taitaa muutenkin olla jo 3 retriä.
Archadian

Postby Poppamiäs » Thu Sep 27, 2012 9:26 am

Aika hyvin tuossa jo esitetty nuo asiat. Tällä hetkellä rosterissa taitaa olla 3 retriä ja apply ei tosiaan vakuuttanut.

Kuitenkin, vaikka rosterimme alkaa olemaan kunnossa, shadow priestiä voisimme ehkä harkita, mutta siihen vaaditaan applyn tekeminen uusiksi mielestäni. Koitapas katsoa Sessulin postaama linkki, ja sitten editillä uusiksi.

Sitten katsellaan.
Poppamiäs

Postby Bonsseli » Thu Sep 27, 2012 4:05 pm

Jos se siis on tuosta mimmonen apply on niin toki voin sen uudestaankin tehdä heti kun pääsen himaan kunnon koneelle, koska tällä puhelimella hieman nihkeetä tehä noit copy/pasteja
Bonsseli

Postby Bonsseli » Thu Sep 27, 2012 10:05 pm

sessi wrote:Vähän tulee panostaa hakemukseen kyllä, sillä kertoo se jo pikkasin ihmisen halusta tulla mukaan keijoilemaan kanssamme.

- Sessuli

ps. eiköhän dance päätä :D

Toivottavasti tuo apply nyt sitten olisi hieman parempi edes. Niinkuin edellisessä sanoin niin en mikään hyvä kirjallisten juttujen tekijä ole
Bonsseli

Postby Olvi » Fri Sep 28, 2012 2:02 am

Apply nyt huomattavasti paremmassa kuosissa, nyt voivat officceerit päättää miten käy :)

- Olvi
Image
Olvi

Postby Waoji » Fri Sep 28, 2012 8:15 pm

Pistän Poppiksen puolesta vastauksen, eli killassa ei tällä hetkellä ole vapaita raidipaikkoja retripalalle.
Image
Waoji

Return to Rekrytointi