It is currently Wed Aug 12, 2020 5:52 am

Läskiaku - Hunter *** TERVETULOA KILTAAN ***

Läskiaku - Hunter *** TERVETULOA KILTAAN ***

Postby Läskiaku » Mon Nov 12, 2012 11:42 pm

Authenticator löytyy!

Charrun nimi ja classi:
Läskiaku (Warrior)

Specit:
Protection & Fury (Ei ole väliä kummalla pelaan.)

Wow-armory linkki:
http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... u/advanced

Raidi kelpoiset altit:
Akumies - Hunter (Survival & Beast Mastery)

IRL:
Olen 18 vuotias nuorukainen ja asustelen kihlattuni kanssa Kuopiossa, omassa pienen pienessä yksiössä. Käyn koulua amiskassa ja minusta pitäisi tulla 2014 kesällä puuseppä. Pyssyllä leikkimään lähden Kajaaniin tuona samaisena kesänä. Ihmisenä olen todella lojaali ja luotettava. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen, mutta en tykkää yhtään seläntakana paskanjauhamisesta.

Kone ja netti:
Yhteys: 10/2, ongelmia ei ole ilmennyt valokuituverkon asentamisen jälkeen.

Tuollasta löytyy tällä hetkellä: AMD Athlon II X2 245 Prossu, 4,0GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 550 Ti
Muistia olis tarkotuksena ostaa 4,0GB lisää ja samalla ajattelin vaihtaa prossun.

Onnistuuko mikkiin puhuminen:
Puhuminen ei tuota minkäänlaista ongelmaa. Päin vastoin, tykkään ratkoa ongelmia raideilla ja raidin ulkopuolella jutella kiltalaisten kanssa yömyöhään niitänäitä.

Mitä odotat killalta:
Kiltaa joka raidaa tosissaan, kovalla panostuksella ja tavoitteista kiinnipitämällä. Raidien ulkopuolella hauskaa meininkiä, challenge modejen, scenarioiden, HC:eiden ja ehkä joidenkin achien vetelemistä.

Minkä takia meidän pitäisi ottaa juuri sinut:
Etsin eritoten kiltaa johon voisin jäädä asumaan MoPin ajaksi, miksei pitemmäksikin aikaa ja minä olen valmis raidaamaan vaikka läpi yön jos näin sanotaan. Teen asiat juuri niinkuin minulle sanotaan. Minulle ei myös tarvitse erikseen kädestäpidellen taktiikoita alkaa kertomaan, osaan opetella ne itsekkin. Panostan wowissa muutenkin kuin vain raidilla, pyrin hommaamaan BiS gearin ennen raideja. Olisin varmasti mukana myös monissa muissa kilta aktiviteeteissä.

Moneen raidiin per viikko voisit osallistua:
Jokaiselle raidille pääsen varmasti, pystyn raidaamaan mikä päivä vaan, mihin aikaan vaan. Jos kuitenkin poissaoloja tulee, pystyn niistä ilmoittamaan pitkällä varoitusajalla.

PvE kokemusta, kaikki aikasempi kokemus kun content oli ajankohtaista tähän:
Aloitin pelin Vanillassa privalla (Kusiserveri), siiryin TBC tulon myötä oikeille realmeille (Darksorrow), siihen aikaan pelasin PvP:eetä Hunterillani, muutaman kerran taisin kuitenkin Karassa käydä. Kun WotLK tuli, liityin kiltaan The Funeral Directors, siellä raidasin alku contentin. Uldu ajan pidin taukoa, ToCiin expasin Palan ja vaihdoin kiltaa Otavaan, ICC mentiin Palalla. Catassa jatkoin Paladinilla killan nimikin vaihtui BloodPressureksi (Sama kilta siis kuin Otava.), Firelandsi aikoihin kilta vaihtoi Stormreaverille ja itse päätin vaihtaa Daggerspinelle, liityin siellä Kiuas nimiseen kiltaan, se kuitenkin yhdistyi KK:n kanssa noin kuukausi tuloni jälkeen ja päätin itse migrata irl kavereiteni realmille (Stormreaver). Dragon Soulin tulon myötä alotin pelin taas Hunullani ja menin tuohon samaan kiltaan jossa olin aikaisemmin raidannut WotLK:in ja Cata alun (Nykyinen nimi ZeroProgress). MoP:iin tehtiin kaveri porukalla oma kilta (Okkultismi) jossa alku viikot pelasin Hunulla, Warru tankin lopetuksen myötä expsin itse Warrun viikoon ja rupesin takkimaan sillä. Muutama viikko menikin lepposasti, kunnes porukkaa lopetti oikeen urakalla ja tässä sitä nyt ollaan.

WotLK: VoA(4/4), Nax(15/15), OS(1/1), EoE(1/1), Ony(1/1), ToC(N 5/5), ICC(H 6/12), RS(N 1/1)
Cata: BH(3/3), BD(H 1/6), BoT(N 4/4), TFW(N 2/2), FL(H 2/7), DS(H 6/8)
MoP: MV(N 6/6), HoF(N 2/6)

Suurin osa progressista tehty Hunterilla, osa myös Paladinilla ja Warriorilla tankki roolissa.

Miten pidät itsesi tietoisena raideihin ja hahmoosi mahdollisesti tulevista muutoksista:
MMO-Championista katselen säänöllisesti Blue Posteja. Takuja opettelen Icy-Veinssistä, Youtubesta guideja katselemalla. Classini koskevat ongelmat tutkin Elitistjerksistä tai Noxxicista.

Vapaa sana:
Olen toiminut MoPi ajan Taku/Raid liiduna killassa Okkultismi @ Stormreaver. Pelailen myös jonkin verran peliä nimeltä League of Legends ja Diablo III

Logsit Prottuna LFR - Feng of the Accursed (Solo tankkasin tämän.)

Siinä vielä UI.
Image

- Läskeinaku kiitää ja kuittaa ajastanne.
Läskiaku

Re: Läskiaku - Warrior (Protection & Fury)

Postby Poppamiäs » Tue Nov 13, 2012 7:56 am

Hmm, mitenhän tähän nyt suhtautuis. Se on selvä, että tankkispotit meillä on täynnä. 2 tankkia 100% attendancella Dragon soulista lähtien. Toisaalta myös meleessä on tunkua, mutta katsoin, että tuon sun hunterin geari on parempi kuin warrun. Hunterin taas voisin ottaakin mukaan, koska rangediin ei tunkua paljon ole.

Kysymys kuuluukin, olisiko hunter vaihtoehto, jolla voisit raidaamaan lähteä, vai onko sen pakko olla warrior?

Jos warrior niin Nio päättää, mutta jos hunter kävisi, niin sitten Kiekon hommia.

PS. Propsit applystä, oli varsin mallikas.
Poppamiäs

Postby Mordreth » Tue Nov 13, 2012 8:19 am

Moi Aku,

Läskit on lepposia! :D sori tosiaan siitä että Kiuas merges vähän sun tulon jälkeen mutta ollaan oltu erittäin tyytyväisiä täällä KK:ssa. Tsemppiä applyyn, oli kyllä hyvin tehty ja itelle ainakin tuli taas semmonen fiilis että on hyvä tyyppi monitorin takana!
“Not a perfect soul, I am perfecting. Not a human being, I am a human becoming.”
― Normandi Ellis, Awakening Osiris: The Egyptian Book of the Dead
Image
Mordreth

Postby Waoji » Tue Nov 13, 2012 9:42 am

Kuten Poppis tuossa sanoikin, ovat tankkispotit auttamatta täynnä. Sen sijaan ranged dps olisi pulaa, joten kiinnostaisiko sinua raidata huntterilla?
Image
Waoji

Postby Läskiaku » Tue Nov 13, 2012 12:16 pm

Kysymys kuuluukin, olisiko hunter vaihtoehto, jolla voisit raidaamaan lähteä, vai onko sen pakko olla warrior?

Hunterilla ei ole ongelmaa pelata, MUTTA saanko tällä hunulla 100% raidi spotin?

Tarviitteko UI:ta tai Logseja hunusta ?

PS. Mordre, ei siin mitää. Juttelin tos DS:än alla Eron kanssa ja kertokin et iha hyvin teil tää merge suju.
Läskiaku

Postby Poppamiäs » Tue Nov 13, 2012 12:23 pm

Läskiaku wrote:

Hunterilla ei ole ongelmaa pelata, MUTTA saanko tällä hunulla 100% raidi spotin?

Tarviitteko UI:ta tai Logseja hunusta ?

PS. Mordre, ei siin mitää. Juttelin tos DS:än alla Eron kanssa ja kertokin et iha hyvin teil tää merge suju.

Ei kenelläkään ole 100% raidi spottia (paitsi mulla tietysti), mutta sanoisin näin, että hunterilla pääset hyvin huomattavasti todennäköisemmin raidaamaan kuin warriorilla. Toisekseen meillä ei ole ollut kovin paljon porukkaa, ja 25-raideihin porukkaa riittää juuri ja juuri. Joten kyllä se raid spot aika lailla se 100% on. Tosin alkuun on tietysti Trial-period, joska kestää noin 2 resettiä. Sillon katotaan mille homma näyttää.

Laita hunter siihen iskuun kuin sen pitää olla (en ole katsonut, mutta siis gemit enchantit yms kuntoon) niin hunter-offut voi tarkastaa.

Eli vaihdetaan apply hunteriin, vaihdan ton nimen tosta. Kiekko päättää.

EDIT: Katoin nopeesti ton hunterin. Hitti yli capin, expertise alle. Hae addon nimeltä ReforgeLite ja ei tarvi enää koskaa mutjaa noide kans.

EDIT2: Logit on aina jees jos löytyy. UI ei oo mulle ainakaan niin tärkee vaan se, mitä sillä pystyy tekee.
Poppamiäs

Re: Läskiaku - Hunter

Postby Läskiaku » Tue Nov 13, 2012 2:04 pm

Joo elikkäs ensinnäkin, kiitos tuosta addonista!

Logsit Survina LFR - Feng of the Accursed (Sain tänään uuden aseen [Fang Kung, Spark of Titans] ja logsit tehty [Houndmaster's Compound Crossbow] aseella.)

UI:
Image
Last edited by Läskiaku on Tue Nov 13, 2012 5:04 pm, edited 2 times in total.
Läskiaku

Postby Roxxted » Tue Nov 13, 2012 2:57 pm

VAADIN hunterille nimeks Läskiaku.
Image
Roxxted

Postby Poppamiäs » Tue Nov 13, 2012 2:58 pm

Roxxted wrote:VAADIN hunterille nimeks Läskiaku.

5/5

?
Poppamiäs

Postby Poppamiäs » Tue Nov 13, 2012 2:59 pm

No niin loistavaa. Nyt näyttää ainakin minun silmään armory paljon paremmalta.

EDIT: Kattelin login ja tein vähä vertailua. Ainaki depsin suhteen mies tekee oikeita juttuja. Sit asioissa seisomista ei nää ku paikan päällä, mutta imo näyttää ihan hyvälle.

Kiekko päättää, täältä peukkua.
Poppamiäs

Next

Return to Rekrytointi