It is currently Sun Aug 09, 2020 9:21 am

Falum , Combat/Sub Rogue ***TERVETULOA KILTAAN***

Falum , Combat/Sub Rogue ***TERVETULOA KILTAAN***

Postby Falum » Tue Nov 13, 2012 3:19 pm

Charrun nimi ja classi:
Falum, Worgen Rogue

Specit:
Combat / Subtlety

Wow-armory linkki:
http://eu.battle.net/wow/en/character/daggerspine/Falum/advanced

UI sekä addonit:
http://img20.imageshack.us/img20/2192/wowscrnshot110712000148.jpg

käytän TUKUI:ta joka on melko pitkälle valmis paketti.
Lisänä:
- Rogue powerbars
- Recount
- TellMeWhen
- MikScrollingBattleText

Raidi kelpoiset altit:
none

Authenticator:
Löytyy

IRL:
Olen 27v Kajaanilainen, kahta työtä tekevä, lievästi alkoholiin menevä ja kerron huonoja vitsejä. Muina kuin työaikoina harrastelen Salibandya ja pelaan 3.divarissa sitä vaihtopenkiltä. Ykkös työnä perus päivätyö 08-16 ja toisena hommana olen baarimikkona paikallisessa yökerhossa, työaikoina perjantai sekä lauantai 21.30-04.30.

netti:
24/1 sonera (kaiketi olis pitäny jättää kertomatta)

Mikki:
Kyllä, tarvittaessa mumble serverikin löytyy.

Mitä odotat killalta:
Lähinnä raidausta hyvällä hengellä. Imo rakentava palaute on aina eduksi ja sitä myöskin toivon saavani. Odotan myös että raidit toteutuu sovittuina aikoina, koska Ma, Ke ja To on juuri ne päivät jolloin mulla ei ole treenejä eikä muutakaan menoa.

Minkä takia meidän pitäisi ottaa juuri sinut:
Hyvä asenne ja sitoutuminen asoihin; Jos jotain sovitaan niin sen myös teen. Raidatessa tottakai loottia on mukava saada, mutta osaan kyllä luopua siitä kun sitä vaaditaan. Jos olisin samalla motivaatiolla opiskellut Ammattikorkeessa, kuin nyt olen opiskellut roguee, sen speccejä, raideja, bosseja ja muitakin juttuja, oisin varmasti käynyt sitä pidempään kun puolivuotta (ehkä jopa valmistunut) :)

Moneen raidiin per viikko voisit osallistua:
Kaikkiin kolmeen, jos ne vain toteutuvat ma,ke ja to. vapaana on myös lauantai päivät (pois luettuna säbäturnaukset) sekä sunnuntait. Myöskään raidien venyminen ei haittaa, olen yleensä 01 asti ylhäällä.

PvE kokemusta, kaikki aikasempi kokemus kun content oli ajankohtaista tähän:
PvE kokemusta en omista muusta kuin
Dragonsoulista, normal 8/8 sekä HC 3/8.
MoP:sta MV 2/6, loput lfr.
Olen toki käynyt aikasemmat raidit mutta ne on juostu 85lvl.
Ongelma on ollu lähinnä tuo levuttamisen suuri inho, peliä on tullut pelattua vuodesta 07 (muistaakseni) ja aina jättäny projektin kesken ennen kuin olen saavuttanut max lvl.

Miten pidät itsesi tietoisena raideihin ja hahmoosi mahdollisesti tulevista muutoksista:
Lähes päivittäin tulee katsottua noxxic.com sekä elitejerksistä roguee koskevat asiat. Raidit tulee käytyä läpi youtuben kautta katsomalla POV rogue videot.

Vapaa sana:
Suoraan sanottuna olen turhautunut tämän hetkiseen kiltaan, koska meillä ei saada kuin 1 raidi /vko ja sekin tahtoo venyä 20-21 alkamaan ja kestää 00. vaikeapa siinä on saada progressia :/ Toisekseen kyseisessä killassa on jo 1 rogue joka sattuu olemaan GM, niin helppo arvata kuka tipahtaa raidista jos/kun kiltaan tulee 11 aktiivista raidaajaa...

Asenteesta sekä turhautumisesta kertoo sekin että olin daggerspinen top2 (total muistaakseni 13) gearattu ally viikon ajan ennen kuin raidit aukes.

edit. lisätty myös tämän contentin progress.
Falum

Re: Falum , Combat/Sub Rogue

Postby Poppamiäs » Tue Nov 13, 2012 4:01 pm

Jahas, näitähän nyt alkoi tulemaan. Kuten edellisessä applyssä mainittiin, niin melee spotit ovat aika lähellä täyttä. Mutta ehkä voisi olla roguen mentävä kolo. Otetaan asia tarkasteluun.

Ja tosiaan raidipäiviä ei vaihdeta. Jotain 10 saattaa mennä noiden päivien ulkopuolella ja perjantaisin on alttiraidi, mutta main 25-raidit ovat aina ke, to, ma 19-22 Suomen aikaa.

PS. 24/1 on ihan hyvä verrattuna Demon mikä se oli? 2/1 :D
Poppamiäs

Postby Mehturi » Tue Nov 13, 2012 4:46 pm

"EI PERKELE SISKO TAAS HABOSSA RAIDIN AIKANA" @ Demo :D
Image Image Image
Mehturi

Postby Falum » Tue Nov 13, 2012 6:17 pm

Mehturi wrote:"EI PERKELE SISKO TAAS HABOSSA RAIDIN AIKANA" @ Demo :D

juu ei ihan noin huono ole tuo yhteys :D
Falum

Postby Searfa » Tue Nov 13, 2012 7:02 pm

Laitetaan ukko testiin. Tervetuloa Karhun Kaatajiin.

/w Searfa tai offuille
Searfa

Return to Rekrytointi