It is currently Sun Aug 09, 2020 8:07 am

Xenophobes ~ Warlock

Xenophobes ~ Warlock

Postby Xenophobes » Mon Dec 03, 2012 12:21 am

Hakemukseni Karhun Kaatajiin

Image

WoW-Account status:

- DEFCON-1, turvattu puhelimen authenticaattorilla.

Charru jolla haen kiltaan:

1. Warlock - Xenophobes - Stormreaver EU - http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Xenophobes/advanced (Demonology/Affliction)

- Level90 dingattu tiistaina 27.11.2012. Levelillä pelattu aika alle 17 tuntia, joka selittää alhaisen Item-Levelin. Olen kuitenkin erittäin nopea gearaamaan charruja. Eikä rahasta ole puutetta.

Raidikelpoiset altit:

2. Monk - Flowrider - Stormreaver EU - http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Flowrider/advanced (Tank/DPS/Heal)

3. Hunter - Supremacist - Stormreaver EU - http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Supremacist/advanced (Beast Mastery / Survival)

Pelaamisolosuhteeni:

- Ongelmia 100M netilläni ei ole ilmeentynyt kertaakaan. Puoli vuotta kyseinen yhteys on palvellut minua.
- Acerin kannen alta löytyy: Intel Core i5-3350P, 8,0GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 660.

Tietoa ja taustaa minusta henkilönä (IRL & Ingame):

- Nimeni on Atte, ja olen 17-vuotias lukiolainen Oulusta päin. Saavutan vaaditun täysi-iän hieman päälle kuukauden päästä, tammikuun 15. päivänä. Asun yksin mukavassa kaksiossa, ja olen aina tietoinen tulevista tapahtumista aikatauluni suhteen. Elämässäni ei ole tällä hetkellä mitään mikä estäisi koneelle pääsemisen vaadittuun aikaan.

- Ihmisenä olen rento ja hauska, mutta osittain myös vakava ja korkealle tähtäävä erilaisten asioiden suhteen. Toiminta erilaisissa tilanteissa erilaisten ihmisten kanssa onnistuu aina vahvan ja rohkean persoonani takia. Puhun asioista kiertelemättä, silti asiallisuutta unohtamatta. Olen myös erityisen hyvä englannin kielessä.

- Itse peliin liittyen olen erittäin taitava ja nopea oppimaan uudet asiat, kuten bossi encountterit ja classi muutokset. Entisenä 10M killan johtajana ja osittaisena takuliiduna taitoni ovat karsiutuneet raidien onnistumisessa tarvittavaan kärsivällisyyteen ja asioiden huomioon ottamiseen. Pitkän peliuran aikana on oppinut paljon, vaikka taso ei olekaan aina niin kovaa ollut.

- WoWia pelasin ensimmäisen kerran jo TBC:n alussa, mutta peliä tuli pelattua usean muunkin pelin ohella. Realistisesti määritellen kunnon raidi urani alkoi vasta hieman ennen Fireländsiä Cataclysmin aikaan, jolloin myös pelaamisen määrä kasvoi runsaasti. Nyt viimeisen kahden vuoden aikana olen Stormreaverin Hordella tutustunut eri kiltojen toimintaan sossuna, kuten Aquilan ja Defilen, ja ollut testissä esimerkiksi Colourissa ja Entouragessa. Pug-juoksujen kautta kokemukseni karttui pikkuhiljaa, vaikka endgame kiltoihin ei pelikokemukseni riittänyt. Varsinaisen ns. 'oikeaoppisen' tason olin saavuttanut raidaamisessa vasta Dragon Soulin alussa, ja pian siitä perustimme kaveriporukalla Okkultismi nimisen killan Stormreaverille. Valitettavasti hankalan päätöksen jälkeen laitoimme killan maan tasalle noin kuukausi sitten, HoF Heroic release viikolla, kun porukka lopetti pelaamisen yksi kerrallaan, ja rekryäminen ei tuottanut tulosta. Lyhyesti perustellen harmittaa, koska en aloittanut raidaamista tai edes ollut kiinnostunut siitä paljon aikaisemmin esimerkiksi WotLKin aikaan.

Miksi juuri Karhun Kaatajat?:

- Kolmen viikon etsintöjen jälkeen silmät lopulta osuivat siihen oikeaan, kun kuulin kaveriltani Akumieheltä Karhun Kaatajista Daggerspinellä.

- Tämä kilta kattaa kaiken mitä olen etsinytkin, kovan progressin, aktiivisen ja mukavan yhteisön, vahvan historian ja johtajiston, sekä puutteen juuri lempiclassistani.

- Minunlainen kova tasoinen ja monipuolinen pelaaja olisi erittäin hyödyllinen lisäys killan rosteriin.

- Lisäksi low-populaatio realmit ovat aina olleet mielestäni parhaita, sillä näin bisnesmiehenä pelissä esim. AH:ssa ei ole niin paljoa kilpailua, sekä ns. 'hässinki' kaupungeissa ja eri zoneilla on huomattavasti pienempää.

Muuta sanottavaa:

- Olen tutustunut enemmän kiltaan tässä viikon aikana, ja saanut erittäin mukavan kuvan siitä. Myös entinen, uskollinen johtajaparini Aku löytyy täältä, sekä entinen kiltalainen Nebyl. Näiden perusteella kilta sopisi täydellisesti minulle, ja myös sattumalta lokkeja on juuri vähiten rosterissa. Lokin levutin ja gearasin vartavasten loppu WoWi uraani ja kiltaa hakemista varten. Se on myös jokaisesta classista minulle se oikea, jonka kokemuksen kannalta pystyn toteamaan.

- Jos vain kokemukseni ja taitoni vastaavat kiltaan tarvittavaa ja haettua pelaajaa, niin olen heti valmis siirtämään charruni Daggerspinelle.

~ Atte (Xenophobes)
Xenophobes

Re: Xenophobes ~ Warlock

Postby Läskiaku » Mon Dec 03, 2012 4:53 pm

tämä on se "kaveri" josta puhuin noin viikko takaperin, pelannut DS:ässtä asti kyseisen henkilön kanssa ja osaa hommassa hyvin(tarpeeks hyvin ;D )
Läskiaku

Re: Xenophobes ~ Warlock

Postby Palloilija » Mon Dec 03, 2012 10:00 pm

Apply on hyvä ja gearikin kohdillaan ottaen huomioon dingausajankohdan. Killan tilannekkin selvillä ja silti halu mukaan, ei muutakuin whispiä minulle, pimukiekolle taikka dnc:lle ingame niin invataan kiltaan.
Palloilija
Site Admin

Return to Rekrytointi