It is currently Wed Aug 12, 2020 6:09 am

Wenu - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Wenu - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Postby Zero » Thu Jan 17, 2013 7:41 pm

Hahmon nimi:
Wenu

Realm:
Sylvanas

Kerro hieman buildistasi ja gearvalinnoistasi, etenkin siitä miten olet päätynyt niihin.:
Noo oon yleensä sitä mikä tekee parast dps raideis ja tuo tärkeit ominaisuuksii encountereis mm. jos tarvittaes nii vaihdan vaikka arcanesta frostii jos vaaditaa aoe ja frostist arcanee jos taas solo, ja gear valinnat teen sen mukaan et kui pal ne parantaa mun hahmon dps

Onko sinulla Blizzardin Autentikaattori?:
Ei

Onko sinulla maksimilevelillä olevia altteja? Mainitse myös niiden maksilevelillä olevat ammatit.:
Ei ny satu olemaa ku tä mun mage max lvl

Tunnetko ketään ennestään Karhun Kaatajista, ja jos tunnet niin kenet/keitä?:
En tunne

Oletko halukas vaihtamaan tarvittaessa buildia/speciä jos se on raidin/killan parhaaksi?:
Kyllä

Missä killassa/killoissa olet ollut ennen ja miksi olet vaihtanut/vaihtamassa kiltaa?:
Ennen olin britti killas nimel possideo Kazzakis 1,5 vuot mut muut pelaajat lopetti pelaamisen ni jouduin nyt ettii uutta raidaaja kiltaa ja toivosin sen olevan suomalainen

Pidätkö itseäsi raidaajaana?:
Kyllä

Millainen on raid-kokemuksesi? Luettele ne raid-instassit joista sinulla on kokemusta.:
Hiukan raidasin wotlkis iccs mut catas kaadoin melkeen kaikki bossit hcn ragnaros, sinestra nefarian ja kaikki tot4w bossit jäi vetämäti ja mopist aika vähäne ku vanha guildi just lopetti

Mitä add-oneja käytät raidatessasi ja miksi? Onko sinulla mikrofoni?:
Recount, dbm, magelle tarkotetut add onit mm. mage nuggets ja kyllä minulla on mikki joka vieläpä toimii

Karhun Kaatajat raidaa klo 19.00 - 22.00 keskiviikkoisin, torstaisin ja maanantaisin, onhan sinulla aikaa siihen eli hallitsetko omia peliaikojasi?:
Raidi ajat sopivat minulle täydellisesti

Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä miksi haluat Karhun Kaatajiin.:
Mitäs kerrottavaa ny täs ois, olen mage jolla on älykkyttä tarpeeksi hc raidaamiseen ja otan pelin huumorilla enkä lähde heittämään kirvestä kaivoon vaikka olis jo 50 wipe menossa, mitään muut en tähä hätää keksi.

Oletko yli 18 vuotias?:
Kyllä

Lisäinfoa (linkki armoryyn yms. mieleen tulevaa)::
http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Wenu/simple. Migraan tän maagin heti jos apply hyväksytään. ja tää Apply on perkele pahempi ku työpaikan hakemine
Zero

Re: Wenu - 90

Postby Palloilija » Thu Jan 17, 2013 7:50 pm

Pelissä jo juteltiinkin asiat selviksi. Tervetuloa mukaan.
Palloilija
Site Admin

Return to Rekrytointi