It is currently Sun Aug 09, 2020 8:19 am

Piiparta - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Piiparta - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Postby Piiparta » Mon Jan 28, 2013 12:50 am

Hahmon nimi:
Piiparta

Realm:
Frostwhisper

Kerro hieman buildistasi ja gearvalinnoistasi, etenkin siitä miten olet päätynyt niihin.:
Boomina olen pelannut MoPin alusta alkaen, BWD+BoT meni restona ja FL+DS feralina, eli melkein kaikkea on tullut testattua :) Levutin tämän WotLKin lopussa, magella pelailin sitä ennen TBC:stä alkaen. Koko ajan seurailen MMO:ta, selailen foorumeita ja testailen eri boss fighteihin rotaatioita että pysyisin edes hieman ajan tasalla.
Gear on siinä 490 pintaan, eli perus normia.

Onko sinulla Blizzardin Autentikaattori?:
Kyllä

Onko sinulla maksimilevelillä olevia altteja? Mainitse myös niiden maksilevelillä olevat ammatit.:
Louhetar, lvl 90 shadow priest, tällä hetkellä pelkästään pvp:hen. (Tailoring työn alla)
Nättipoika, lvl 90 mistweaver monk, koetan tehdä siitä PvE;hen sopivaa

Aszunella (entisellä Rupusakin realmilla) on 85 levelillä warrior, mage, shaman ja rogue mutta taloudellinen tilanne ei kärsi 45e siirtoja ;) Shamaani on levutuksessa.

Tunnetko ketään ennestään Karhun Kaatajista, ja jos tunnet niin kenet/keitä?:
Tällä hetkellä vain Rupusakkilaiset, mutta eihän tässä ole oltu kuin pari tuntia ineksessä.

Oletko halukas vaihtamaan tarvittaessa buildia/speciä jos se on raidin/killan parhaaksi?:
Kyllä

Missä killassa/killoissa olet ollut ennen ja miksi olet vaihtanut/vaihtamassa kiltaa?:
Rupusakki

Pidätkö itseäsi raidaajaana?:
Kyllä

Millainen on raid-kokemuksesi? Luettele ne raid-instassit joista sinulla on kokemusta.:
TBC:ssä (vaikkakin privaservulla) raidailin ainakin Black Templessä ja Sunwellissa. WotLK:ssa jätin raidaamisen toissijaiseksi, mutta kävin kuitenkin muutaman kerran juoksemassa Ulduarin, Naxxin ja ToCin. Cataclysmissä kun Rupusakki alkoi kasaantua niin raidattiinkin BwD:stä eteenpäin, FL ja DS heroiccina.

Mitä add-oneja käytät raidatessasi ja miksi? Onko sinulla mikrofoni?:
DBM, tottakai, ja muina härpäkkeinä mm. Bartender selkeyttämässä bareja, OmniCC ja TellMeWhen. Ja löytyy mikrofoni.

Karhun Kaatajat raidaa klo 19.00 - 22.00 keskiviikkoisin, torstaisin ja maanantaisin, onhan sinulla aikaa siihen eli hallitsetko omia peliaikojasi?:
Aikaa löytyy, työttömänä kun olen tällä hetkellä. Ainoa mikä vie aikaa on kun vien (ja haen) Narskun töihin, ja kun käyn reissuilla kotiseudulla n. kerran kuussa (matkaa 300km suuntaansa).

Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä miksi haluat Karhun Kaatajiin.:
Täällä naputtelee kohta 23v alunperin P-Pohjanmaalainen emäntä Lahdesta. Vaikka olenkin naispuolinen niin ei tarvitse olla kaunopuheinen minua kohtaan, korvessa asuessa ei hienosteltu :D Narsku on avopuoliso.
Komppaan Tarkkampujaa, eli tavoitteena ja tahtona on saada raidit toimimaan, sillä itsellänikin oli viime viikkoina suurta turhautumista raidien peruuntumisen vuoksi.

Oletko yli 18 vuotias?:
Kyllä

Lisäinfoa (linkki armoryyn yms. mieleen tulevaa)::
Piiparta: http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... rta/simple
Louhetar: http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... tar/simple
Nättipoika: http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... ika/simple
"Mä oon pääkaupungis"
Piiparta

Re: Piiparta - 90

Postby Palloilija » Mon Jan 28, 2013 10:16 am

Rupusakin ja Karhun Kaatajien kiltamergen mukana tullutta väkeä, asiat sovittu in-game. Tervetuloa
Palloilija
Site Admin

Return to Rekrytointi