It is currently Wed Aug 12, 2020 6:19 am

Yhyy - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Yhyy - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Postby Yhyy » Mon Jan 28, 2013 7:33 pm

Hahmon nimi:
Yhyy

Realm:
Frostwhisper

Kerro hieman buildistasi ja gearvalinnoistasi, etenkin siitä miten olet päätynyt niihin.:
Elikkäs pelaan windwalker monkilla. equipped iLvl on 486 ja max ilvl on 489. Päädyin huonompi iLvl itemeihin, koska monk tekee enemmän damagea dual wieldinä ja olen kokeillut erilaisia gem/enchant/reforge/item yhdistelmiä ja tällä hetkellä saan mahdollisimman suurta damagea tällä hetkellä olevalla buildillani, vaikka iLvl onkin huonompi kuin mitä se voisi olla omilla itemeilläni. Professioneina minulla on BS/mining, joista miningin vaihdan JC:n kun saan bs:n cappiin

Onko sinulla Blizzardin Autentikaattori?:
Kyllä

Onko sinulla maksimilevelillä olevia altteja? Mainitse myös niiden maksilevelillä olevat ammatit.:
Tällä hetkellä ei ole muita altteja maksimilevelillä, koska olen hieman laiska levelaamaan ja tykkään monkista erittäin paljon, mutta olen levelaamassa dk:ta, joka on 64 ja Priestiä, joka on ~20 levelinen

Tunnetko ketään ennestään Karhun Kaatajista, ja jos tunnet niin kenet/keitä?:
Noup =(

Oletko halukas vaihtamaan tarvittaessa buildia/speciä jos se on raidin/killan parhaaksi?:
En

Missä killassa/killoissa olet ollut ennen ja miksi olet vaihtanut/vaihtamassa kiltaa?:
Olen ollut Mists of pandarian aikaan levelaus guildissa, jonka nimeä en muista ja rupusakissa, ja lähdin rupusakista koska guildit yhdistyi :)

Pidätkö itseäsi raidaajaana?:
Kyllä

Millainen on raid-kokemuksesi? Luettele ne raid-instassit joista sinulla on kokemusta.:
Aloitin raidaamisen jo vanillassa pikkupoikana (9 vuotiaana :D), sain veljen kautta pääsyn guildiin, jossa tuli raidattua koko vanilla content. Burning Crusade tuli myös kokonaan raidattua. Wrath of the lich kingissä tuli vedettyä kaikki raidit ja myös hc:nakin tuli kaadettua tavaraa. Lopetin pelaamisen cataclysmissä, koska se vaan ei tuntunut samalta kuin wotlk, joten minulla ei ole cataclysmistä kokemusta ollenkaan.

Mitä add-oneja käytät raidatessasi ja miksi? Onko sinulla mikrofoni?:
Käytän DBM, bartender, weakauras, atlasloot enchanced, bagnon, sekä sexymapia.
Noista DBM ja weakauras on raidauksen helpottamista varten, bagnon, sexymap ja bartender on selkeämpää ja helpompaa UI:ta varten, sekä atlaslootista on kätevä katsoa mitä loottia saa mistäkin.
Minulla on mikrofoni ja olen innokas käyttämään sitä

Karhun Kaatajat raidaa klo 19.00 - 22.00 keskiviikkoisin, torstaisin ja maanantaisin, onhan sinulla aikaa siihen eli hallitsetko omia peliaikojasi?:
Minulla on aikaa raidata ja hallitsen omia raidiaikojani, mutta toisinaan tulee esteitä millon en voi raidata

Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä miksi haluat Karhun Kaatajiin.:
Olen 17-vuotias opiskelija oulusta, joka täyttää loppuvuodesta 2013 18 vuotta. Tykkään pelata wowia, sekä käyn 6 kertaa viikossa kuntosalilla. Minulla on myös elämää opiskelun ja wowin ulkopuolella :P

Oletko yli 18 vuotias?:
En

Lisäinfoa (linkki armoryyn yms. mieleen tulevaa)::
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostwhisper/Yhyy/advanced
Yhyy

Re: Yhyy - 90

Postby Palloilija » Mon Jan 28, 2013 8:45 pm

Rupusakin ja Karhun Kaatajien kiltamergen mukana tullutta väkeä, asiat sovittu in-game. Tervetuloa
Palloilija
Site Admin

Return to Rekrytointi