It is currently Sat Dec 14, 2019 3:42 am

Aidunno - 90 ***EI KILTAAN***

Aidunno - 90 ***EI KILTAAN***

Postby Falum » Fri May 17, 2013 10:48 am

Hahmon nimi:
Aidunno

Realm:
Daggerspine

Kerro hieman buildistasi ja gearvalinnoistasi, etenkin siitä miten olet päätynyt niihin.:
Aika perus geari atm, laittanut ne päälle mitä on saatu ;) no ei, siis päällähän on T14 4setti joka toimii suht hyvin tankki druidilla.

Buildi on käytännössä "jumiutunut" tuohon koska se on yksinkertainen ja sisältää insta self heal/CR (Nature's swiftness), hyvän aoe CC:n (ursol vortex), nopean tauntin kovalla aoe dps:llä (incarnation) sekä damage increasin (nature's vigil)

Onko sinulla Blizzardin Autentikaattori?:
Kyllä

Onko sinulla maksimilevelillä olevia altteja? Mainitse myös niiden maksilevelillä olevat ammatit.:
Kyllä on. Falum (jolla hain karhunkaatajiinkin aikaisemmin mutta keskustelujen jälkeen en halunnutkaan jättää Hiers Terraa). Falum:n ammatit Skinning ja LW.

Tunnetko ketään ennestään Karhun Kaatajista, ja jos tunnet niin kenet/keitä?:
Oikeastaan en tunne, tiedän joitain tyyppejä joita vastaan on PVP:tä pelailtu pandan tasangoilla :)

Oletko halukas vaihtamaan tarvittaessa buildia/speciä jos se on raidin/killan parhaaksi?:
Kyllä

Missä killassa/killoissa olet ollut ennen ja miksi olet vaihtanut/vaihtamassa kiltaa?:
Daggerspinella Hiers Terrassa olen pelaillut. Mahtava porukka joista 90% irl kavereita. Olen kuitenkin vaihtamassa kiltaa siitä syystä etten enää mahdu raidaavaan kakkos grouppiin koska tämä on minun ALT ja mainit menevät edelle.

Pidätkö itseäsi raidaajaana?:
Kyllä

Millainen on raid-kokemuksesi? Luettele ne raid-instassit joista sinulla on kokemusta.:
Vanhoja raideja on käyty HC:na tekemässä, Achi-hunttaamassa. T14 MSV HC 3/6, HoF 6/6 ja ToeS 4/4.
ToT 6/12 Falumilla, tällä 4/12.

Mitä add-oneja käytät raidatessasi ja miksi? Onko sinulla mikrofoni?:
Omen ja Recount on käytössä.

Karhun Kaatajat raidaa klo 19.00 - 22.00 keskiviikkoisin, torstaisin ja maanantaisin, onhan sinulla aikaa siihen eli hallitsetko omia peliaikojasi?:
Keskiviikot ja torstait käy hyvin minulle. Maanantaisin menee MAIN edelle, joten sen joudun skippaamaan. Toki jos käy niin että otatte minut vastaan ja haluatte että raidaan enemmän, niin voin miettiä vaihtoehtoa jossa nostan tämän mainikseni.

Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä miksi haluat Karhun Kaatajiin.:
Haluan Karhunkaatajiin siksi koska tiedän sen entuudestaan hyvänä raidaavana kiltana, jolla on myös hyvät sosiaaliset taidot. Tällä hetkellä ja näillä prioriteeteilla taidan käydä ainoastaan Nallesta teidän killassanne, mutta se on OK jos minulla on edes pieni mahdollisuus päästä raidaamaan jossain kakos groupissa tai vastaavassa.

Oletko yli 18 vuotias?:
Kyllä

Lisäinfoa (linkki armoryyn yms. mieleen tulevaa)::
http://eu.battle.net/wow/en/character/daggerspine/Aidunno/advanced

Eli tämä on siis minun ALT tällä hetkellä. Main on Falum daggerspinella jolla raidaan sunnuntaisin sekä maanantaisin. Melkein Kaikkina muina päivinä voin tulla avustelemaan Aidunnolla ja raidaan aina 110 lasissa :) En tiedä onko teillä miten paljon raidaavia ukkoja, että onko teillä edes toista grouppia juoksemassa, mutta jos teistä tuntuu siltä että olisin avuksi niin tulen mielelläni.
Falum

Re: Aidunno - 90

Postby Falum » Fri May 17, 2013 10:56 am

Jäi näköjään laittamatta että pelaan pääasiallisesti tuolla tankkina, mutta voin vaihtaa myös Feral DPS:ksi tarvittaessa.

Image
Falum

Re: Aidunno - 90

Postby Dance » Mon May 20, 2013 4:21 pm

Kiitos kovasti, että paneutuisit jopa altillasi kiltaan, mutta ei tällä kertaa kiitos.
Ja tuolla innostuksella, tuskin ees nalle paikalle istumaan.

Syyt:
1. altti
2. kesä

t: dnc
Life isn't about how to survive the storm, but how to dance in the rain.
Dance

Return to Rekrytointi