It is currently Sat Dec 14, 2019 3:33 am

Spital - 90

Spital - 90

Postby Oldbrew » Sat Mar 22, 2014 2:57 pm

Hahmon nimi:
Spital

Realm:
Daggerspine

Kerro hieman buildistasi ja gearvalinnoistasi, etenkin siitä miten olet päätynyt niihin.:
Timeless isle saarelta hankitut tavarat, koska en ole kauheasti pvp:tä pelannut vielä.

Onko sinulla Blizzardin Autentikaattori?:
Ei

Onko sinulla maksimilevelillä olevia altteja? Mainitse myös niiden maksilevelillä olevat ammatit.:
Minulla on kaksi 90lvl tyyppiä, Rogue ja DK. ja niiden professionit jotka ovat maksleveleitä ovat Skinning, mining, archaeology, fishing, cooking. Ja Jewelcrafting on puolessa välissä.

Tunnetko ketään ennestään Karhun Kaatajista, ja jos tunnet niin kenet/keitä?:
Kyllä. Minun veljeni joka pelasi wowia suunnilleen 2006-2011 vuosina. Hän ei pelaa enään wowia mutta hänen tyyppinsä nimi oli suunnilleen, Deadbeer, Deadbear, Deedbeer tai Deedbear.

Oletko halukas vaihtamaan tarvittaessa buildia/speciä jos se on raidin/killan parhaaksi?:
Kyllä

Missä killassa/killoissa olet ollut ennen ja miksi olet vaihtanut/vaihtamassa kiltaa?:
olen suomalaisessa killassa nimeltä Töppöset. Haluaisin vaihtaa kiltaa, koska tässä killassa ei ole pelaajia online. yleensä olen ainut online pelaaja 300:sta pelaajasta. Eikä killassa ole ole ikinä minkäänlaisia tapahtumia.

Pidätkö itseäsi raidaajaana?:
En

Millainen on raid-kokemuksesi? Luettele ne raid-instassit joista sinulla on kokemusta.:
Minä olen cataclysmin aikaan pelannut vain Dragon soul raidia. Ja Mists of Pandarian aikaan Throne of Thunderia. Ja siskoni käyttäjällä olen pelannut Siege of Orgrimmaria.

Mitä add-oneja käytät raidatessasi ja miksi? Onko sinulla mikrofoni?:
Mik's Scrolling Battle Text, ja Recount. Battle textiä käytän, koska tykkään nähdä ruudullani damagen jonka teen ja damagen jonka otan eri puolilla ruutua. Recounttia käytän, koska haluan nähdä kaikkien raidaajien damagen/DPS:sän, ja haluan tarkkailla pysynkö niiden perässä damagessa. Minulla on mikrofoni.

Karhun Kaatajat raidaa klo 19.00 - 22.00 keskiviikkoisin, torstaisin ja maanantaisin, onhan sinulla aikaa siihen eli hallitsetko omia peliaikojasi?:
Minä käyn koulua, mutta suunnilleen voisin osallistua raideihin, jos ei ole jotain poikkeusta miksi menisin aikaisemmin nukkumaan.

Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä miksi haluat Karhun Kaatajiin.:
En ole kauhean hyvä levuttamisessa mutta tykkään pelata pieni levellisillä pvp:tä. minun 90levellisillä olen parhaillaan vain kähittäänyt professionseja + aloittanut käyttää tämän tyypin raha guideja --> http://www.tarouwowguides.com/ . Haluaisin Karhun Kaatajiin, koska haluaisin aloittaa raidaamisen ja haluaisin kiltaan jossa olisi pelaajia paikalla :)

Oletko yli 18 vuotias?:
En

Lisäinfoa (linkki armoryyn yms. mieleen tulevaa)::
Minun DK: http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... tal/simple
Minun Rogue: http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... eer/simple
Oldbrew

Re: Spital - 90

Postby Palloilija » Mon Mar 24, 2014 6:18 pm

Morjens,

ikäväkseni täytyy sanoa että tämäkin kilta on tällä hetkellä talvihorroksessa eikä ole näköpiirissä että ihan heti aktivoituisikaan. Joten Töppösistä tänne vaihtamalla ei tilanne varsinaisesti sinulla parantuisi mihinkään.
Palloilija
Site Admin

Return to Rekrytointi