It is currently Thu May 28, 2020 11:58 pm

KK & Assembly Summer 2012

Katsomo- vai hallipaikat?

Katsomo
2
40%
Halli
3
60%

Total votes : 5

KK & Assembly Summer 2012

Postby Palloilija » Sat May 19, 2012 1:13 pm

Image
Kesä tulee ja sen myötä taas myös Assemblyt, mitenkäs tänä vuonna olisi mukaan lähtijöitä?
Lipunmyyntiin rekisteröityminen alkaa 27.5 ja itse lippuja aletaan myymään 3.6. Itse tapahtuma on 2.8 - 5.8 Hartwall Areenalla ja konepaikkalippu koko viikonlopuksi maksaa hallista 69€. Vastailkaa threadiin mikäli kiinnostusta kimppatilaukseen löytyy. Hommahan toiminnee taas aikaisempien vuosien tapaan hyvin niin että rahat tilille ennen sunnuntaita 3.6 ja minä sitten tilaan liput koko porukalle.

Assembly.org

Ilmoittautuneet:

Palloilija
Sessuli
Altlandis
Snattu
Myyris
Lallilaattori
Lulde
Sessulin Kaveri I
Sessulin Kaveri II
Sessulin Kaveri III
Sessulin Kaveri IV

Juhanuha
Jerps
Makkemies

14 ilmoittautunutta tällä hetkellä. 16 paikan rivi oli viime vuonna ja varmaan hakeudutaan taas samoille paikoille joten tuohon mahtuisi vielä yksi jantteri mukaan jos pari paikkaa ottaisi siihen ylimääräiseksi tilan vuoksi

Hallipaikat maksavat 69€ ja katsomopaikat 79€, nyt saattaisi olla mahdollisuuksia saada tuolta katsomosta paikat kun on sen verran iso porukka liikenteessä että päästään jonojen ohi varaamaan. Laitetaanpa polli pystyyn, katsomo vaikö halli?
Palloilija
Site Admin

Re: KK & Assembly Summer 2012

Postby sessi » Sat May 19, 2012 3:58 pm

Meikä, altlandis, snattu, myyris, lallilaattori, lulde ja 3 meidän kamuu ainaski oltais tulossa, jotka on aikasemminki ollu meidän kaa.

- Sessuli
Image
sessi

Postby lathaliel » Sun Mar 10, 2013 3:38 pm

Kappas täällä on Assemblyretkiäkin järjestetty.

Itse olen vaimon kanssa käynyt kesäassyillä kolmena peräkkäisenä vuonna, itse pari kertaa sitä aikaisemmin. Muutamana vuonna tullut hengailtua oldskool puolella koneen kanssa, joskus ollaan demokisoihin osallistuttu vuonna nappi ja lanka. Pari kertaa ollut myös areenan puolella ja on siellä kieltämättä parempi tungelma :)

Varmaan taas tänä vuonna sinne suuntaamme.
--
Kontiainen
lathaliel

Postby Palloilija » Sun Mar 10, 2013 8:18 pm

Eiköhän täältä tänäkin vuonna kesäassyille lähdetä taas jonkinlaisella porukalla pelailemaan. Uutta threadia pukkaa jahka tulee ilmoitus milloin pääsee lippuja varailemaan. Areenan puolella ollut tapana istuskella, melkein jo koko rivi saatiin viime vuonna varattua =)
Palloilija
Site Admin

Return to Uutiset