It is currently Fri May 29, 2020 12:47 am

Turpo - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Turpo - 90 *** TERVETULOA KILTAAN ***

Postby turp0 » Sun Feb 10, 2013 12:35 am

Hahmon nimi:
Turpo

Realm:
Frostwhisper

Kerro hieman buildistasi ja gearvalinnoistasi, etenkin siitä miten olet päätynyt niihin.:
Pidin pitkän tauon Dragon Soulin ja MoPin välillä ja alotin nyt reilu kuukaus sitten uudestaan joten geari on vähän mitä on vaan sattunu saamaan. Gearaus on ollut vähän hankalaa kun ei oo ollu raidiporukkaa jossa riehuis.

Onko sinulla Blizzardin Autentikaattori?:
Ei

Onko sinulla maksimilevelillä olevia altteja? Mainitse myös niiden maksilevelillä olevat ammatit.:
Blood DK löytyy ilvl 467? Jossain vaiheessa sekin pitäisi gearaa. Proffuina löytyy JC ja Mining molemmat tapissa. Piakkoin pitäis kans olla lvl90 pappi, puladini ja lokki

Tunnetko ketään ennestään Karhun Kaatajista, ja jos tunnet niin kenet/keitä?:
Olin eeppisessä ~4tunnin mgv raidissa joidenkin kanssa, en muista kaikkia nimiä mutta esim. Uupelo.

Oletko halukas vaihtamaan tarvittaessa buildia/speciä jos se on raidin/killan parhaaksi?:
Kyllä

Missä killassa/killoissa olet ollut ennen ja miksi olet vaihtanut/vaihtamassa kiltaa?:
MoPissa raidauskilloissa olin mm. Without a Limit, just alottanut 10man raidauskilta mutta lähin sieltä koska kaikki wipet sun muut laitettiin mun syyksi, koska mulla oli paskin dps (oli 460 ilvl kun muilla +480, ja olin ekaa kertaa tappeluissa mukana). Wipet ei kyllä ollu mun vikoja, esim HoFin tokassa bossissa raid leadu huutaa stäkkäämisen 20s liian aikasin --> tornado --> wipe.

Tällä hetkellä oon Moronic Impressionissa mutta ei täältä oikeen raidispottia saa, eikä oikeen tunnu kotoselta.

Pidätkö itseäsi raidaajaana?:
Kyllä

Millainen on raid-kokemuksesi? Luettele ne raid-instassit joista sinulla on kokemusta.:
Wotlkin ihan alusta asti oon pyörinyt jokasessa raidissa Firelandsia lukuunottamatta. Ulduarin aikaan olin Max Performancessa 25man Hard Modeja pyörimässä DKlla.

Mitä add-oneja käytät raidatessasi ja miksi? Onko sinulla mikrofoni?:
ElvUI, DBM, Omen, Recount, Atlasloot, Achievement Tracker ööh, onkai niitä jotain muitakin. Ja joo mikki löytyy, tosin vähän hiljanen kuulemma

Karhun Kaatajat raidaa klo 19.00 - 22.00 torstaisin, sunnuntaisin ja maanantaisin, onhan sinulla aikaa siihen eli hallitsetko omia peliaikojasi?:
Muutin viime syksynä Kouvostoliittoon eli en tunne täältä yhtään ketään, joten päivät menee koulussa ja/tai pelaamisessa. Koulua on yleensä 3x viikossa joten se ei pitäisi olla mikään ongelma.

Kerro lyhyesti itsestäsi ja siitä miksi haluat Karhun Kaatajiin.:
Tällainen 21v pitkä ja lihaksikas pelialanopiskelija joka diggaa peleistä ja musiikista lähinnä. Ehkä vähän liikaakin peleistä ^^

Oletko yli 18 vuotias?:
Kyllä

Lisäinfoa (linkki armoryyn yms. mieleen tulevaa)::
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostwhisper/Turpo/advanced <-- Tossa huntteri

http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... a/advanced <-- ja tossa DK
turp0

Re: Turpo - 90

Postby Dance » Sun Feb 10, 2013 1:47 am

Turpo oli alttirunilla ja mukavalta vaikutti. Vaikka hunttereita on joka kolossa, mutta eikö yks mahdu, joka Rexonaa käyttää :) Sieltä yksi hunupaikka aukeekin kohta varmaan (inside info). On puhuttu pelissä jo killan meiningistä kaverille.

-dnc
Life isn't about how to survive the storm, but how to dance in the rain.
Dance

Re: Turpo - 90

Postby Dance » Sun Feb 10, 2013 5:53 pm

Metsästäjien virkamieheltä saadun hyväksynnän jälkeen voin sanoa, että tervetuloa vaan. Vispaile Ðnc tai Sheratan tai jollekki Karhun Kaatajalle.

- Ðnc
Life isn't about how to survive the storm, but how to dance in the rain.
Dance

Return to Rekrytointi